خرید پستی

    http://www.n-javan.com/aks/sarmaye.gif

     

    ارتباط با ما

    تماس با ما

    درباره ما

    عکسهای مراسمهای موسسه

    آشنایی با کارشناسان موسسه

    شماره پیامک ما

    30006016285212

    لطفا پیغامتان را به شماره بالا پیامک کنید

    موقعیت شما در سایت
    صفحه اصلی
    شمارنده
    آموزش نخبه پروری

    http://www.n-javan.com/aks/kar.jpg

    http://www.n-javan.com/ghatar/125112_313.jpg

     

    Home

    گالری عکسها

    http://www.n-javan.com/aks/click.jpg

    

    مصاحبه ایمنا با مهندس زارعی درباره موانع تجاری سازی

    مقالات و مصاحبه های مهندس علی زارعی (مدیرعامل) - مصاحبه های مهندس زارعی با خبرگزاری ایمنا

    http://www.n-javan.com/khabargozariha/mavane%20tejarisazi.jpg

     

    لینک مستقیم خبر در خبرگزاری ایمنا

    http://imna.ir/vdcaaunu.49nmy15kk4.html

    مدیر گروه نخبه پروری خیریه باقرالعلوم(ع) در گفت و گو با ایمنا:
    موانع عدم تجاری سازی اختراعات با روشی علمی امکان پذیر می شود
    خبرگزاری ایمنا: برای نخستین بار در کشور و بااستفاده از روشی کاملا علمی، موانع عدم تجاری سازی طرح های مخترعان را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

     


    يکشنبه ۸ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۴:۱۳

    به گزارش ایمنا، مدیر گروه نخبه پروری خیریه باقرالعلوم (ع) با اشاره به اینکه شورای پیوند مخترعین و خیرین یک مرکز مردم نهاد بوده و برای رفع مشکلات مخترعان به وسیله مردم تلاش می کند، بیان داشت: خیریه مردم نهاد باقر العلوم(ع) با بهره گیری از حمایت خیرین اصفهانی در جهت تجاری سازی اختراعات و حمایت اختراعات قابل تجاری سازی تلاش می کند.

    علی زارعی با بیان اینکه شورای پیوند مخترعان وخیرین این خیریه با تشکیل جلسات متعدد اختراعات مخترعان را از نظر تجاری سازی بررسی کرده و در نهایت طرح های قابل تجاری سازی را برای سرمایه گذاری به خیران معرفی می کند، افزود: در واقع با انجام این کار هم مخترعان حمایت شده و هم طرح ها به سمت تجاری سازی می روند.

    وی با اشاره به اینکه خیریه باقر العلوم (ع) با جذب 16 نفر خیر در زمینه حمایت از اختراعات واکتشافات مخترعان همت گمارده است، تصریح کرد: در حال حاضر این خیران با شرکت در جلسات متعددی که به صورت 2 هفته یک بار در خانه صنعت و معدن تشکیل می شود حضور داشته و با بررسی اختراعات مورد تایید دبیرخانه خیریه باقرالعلوم (ع) از طرح های قابل تجاری سازی حمایت می کنند.

    مدیر گروه نخبه پروری خیریه باقرالعلوم (ع) اظهار داشت: داوران این خیریه نیز به صورت دو گروه علمی و سرمایه گذار بوده که طرح های مخترعان را از دو جنبه علمی و قابلیت تجاری سازی مورد بررسی قرار می دهند و در نهایت با بررسی زمان به ثمر رسیدن تحقیقات علمی، مسائل را آنالیز کرده و آنها را به شورای پیوند مخترعان و خیرین ارجاع می دهند.

    وی ادامه داد: در شورای پیوند مخترعان و خیرین این اختراعات مورد بررسی قرار گرفته و در نهایت برای مرحله سرمایه گذاری معرفی می شوند در این بخش طرح ها توسط خیران مورد حمایت قرار گرفته و در صورت عدم حمایت مورد ضمانت خیران برای تجاری سازی قرار خواهند گرفت.

    زارعی با بیان اینکه طرح های مورد حمایت خیران توسط حامیان حقوقی خیریه نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت، بیان داشت: در واقع این مرحله از کار به این صورت است که نمایندگان حقوقی خیریه باقرالعلوم (ع) پس از حمایت طرح توسط خیران در تمامی مراحل حقوقی به همراه مخترع بوده تا در این بین حقی از طرفین ضایع نشود.

    وی با اشاره به اینکه هسته اولیه مخترعان این خیریه با برگزاری اولین همایش در امام زاده شاهزید شکل گرفته است، تصریح کرد: در حال حاضر نیز با برگزاری جلسات هفتگی با چند مخترع که در محل شورای پیوند مخترعان و خیرین انجام می شود طرح ها و اکتشافات مخترعان مورد بررسی قرار گرفته و در صورت پذیرش به دبیرخانه ارجاع داده می شود.

    مدیر گروه نخبه پروری خیریه باقرالعلوم (ع) عدم تجاری سازی طرح های مخترعان را بزرگترین مشکل پیش روی مخترعان دانست و اظهار داشت: در حال حاضر خیریه باقرالعلوم(ع) با ایجاد روند جدیدی در جهت تجاری سازی بهتر و بیشتر اختراعات مخترعان تلاش می کند.

    وی در مورد چگونگی این روند گفت: درواقع در این روش با همیاری مرکز افکارسنجی جهاد دانشگاهی و با استفاده از روش تخمینی میدانی آماری موانع تجاری سالزی اختراعات را از نظر خود مخترعان بررسی کرده و با تشکیل 3 تا 4 گروه 5 نفری از مخترعان مسائل وموانع تجاری سازی طرح ها به بحث گذاشته شده و با تهیه پیش نویس از آنها به صورت کاملا علمی مشکلات و موانع پیشرفت و توسعه اختراعات را مورد برسی قرار می دهند.

     

    آخرين بروز رساني (شنبه ، 7 آبان 1390 ، 20:44)

     
    آموزش نخبه پروری

     

    اگر می خواهید با راهکارهای مختلف جهت افزایش تولید-بازاریابی-برندینگ آشنا شوید کلیک کنید

    اگر تصمیم به ایجاد کسب و کار جدیدی دارید کلیک کنید

     

     

    محصولات فروشگاه
    پربازدیدترین مطالب
    سرمایه گذاری - استخدام

    شرایط سرمایه گذاری  و اعطای نمایندگی

    http://www.n-javan.com/aks/sarmaye.gif

    آخرین محصولات
    کلیه حقوق سایت متعلق به موسسه رشد خلاقیت نوآوران جوان می باشد