خرید پستی

    http://www.n-javan.com/aks/sarmaye.gif

     

    ارتباط با ما

    تماس با ما

    درباره ما

    عکسهای مراسمهای موسسه

    آشنایی با کارشناسان موسسه

    شماره پیامک ما

    30006016285212

    لطفا پیغامتان را به شماره بالا پیامک کنید

    موقعیت شما در سایت
    صفحه اصلی
    شمارنده
    آموزش نخبه پروری

    http://www.n-javan.com/aks/kar.jpg

    http://www.n-javan.com/ghatar/125112_313.jpg

     

    Home

    گالری عکسها

    http://www.n-javan.com/aks/click.jpg

    

    مقاله مهندس زارعی در مجله راه موفقیت درباره بازی هوش مالی رابرت کیوساکی

    مقالات و مصاحبه های مهندس علی زارعی (مدیرعامل) - مقالات مهندس زارعی در مجله راه موفقیت

    همه مردم دنیا چه فقیر و چه ثروتمند مشکل مالی دارند.بسیاری فکر می کنند اگر پول زیادی داشته باشند مشکلات مالی آنها تمام می شود در حالیکه اینطور نیست و پول بیشتر مسائل مالی بیشتری را به دنبال دارد.پول به تنهائی مشکلات مالی شما راحل نمی کند.تحصیلات هم مشکلات مالی راحل نمی کند.داشتن یک شغل هم مشکلات مالی را حل نمی کند .پس چه چیزی مشکلات مالی را حل می کند؟
    جواب این سئوال ((هوش مالی)) است.
    هوش مالی مشکلات مالی را برطرف می کند.هوش مالی بخشی از هوش کلی ماست که برای حل مشکلات مالی از آن استفاده می کنیم.
    مشکلات مالی رایج در دنیای امروز ، تطبیق نداشتن درآمدها و هزینه های زندگی،نداشتن خانه شخصی،بدهکاری، هزینه های ماشین،هزینه های بهداشتی و درمانی و…است که با استفاده از هوش مالی می توان آنها را برطرف کرد.
    اگر هوش مالی را در خود تقویت نکنیم روز به روز مشکلات وخیم تر می شوند و شرایط روز به روز سخت تر. واقعیت این است که پول تاثیر به سزائی بر سبک زندگی و کیفیت زندگی دارد.پول آسایش می آورد،آزادی زمانی و آزادی انتخاب می آورد. ولی بدست آوردن پول به تنهائی اگر با استفاده از هوش مالی نباشد منجر به ثروتمند شدن نمی شود.
    این نکته را باید در نظر داشت که اگر بتوانید مشکلات مالی را حل کنید هوش مالی شما رشد می کند و
    وقتی هوش مالی رشد کند ثروتمند تر می شوید و اگر مشکلات مالی را حل نکنید روز به روز فقیر تر می شوید.

    علت فقر
    فقر حاصل غرق شدن یک شخص در مسائلی است که نمی تواند آنهارا حل کند.تمام دلایل فقر مشکلات مالی نیستند.اعتیاد،ازدواج با فرد نا مناسب،نداشتن مهارت کاری ومشکلاتی از این دست نیز می تواند دلایل فقر باشد.
    برخی از مشکلات مالی امروزه،نظیر بدهی های بیش از حد و دستمزد پائین ناشی از شرایطی است که برطرف نمودن آنهاخارج از توان یک فرد است و معضلاتی است که مربوط به دولت و سیاست گذاریهای ضعیف اقتصادی و رانتهائی که در اقتصاد ها وجود دارد می باشد.
    پس باید به گونه ای هوش مالی خود را تقویت کرد تا در مهلکه ای که روز به روز عرصه بر انسانها در کلیه جوامع تنگ تر می شود و فقر و رکود گستره بیشتری می یابد، بتوان به آزادی مالی دست پیدا کرد.

    چگونه ثروتمندان روز به روز ثروتمند تر می شوند؟
    کلید ثروتمند شدن در این است که تشخیص دهید سیستم تغییر قوانین پول نا عادلانه است.قوانین را یاد بگیرید و از آنها به نفع خود استفاده کنید.
    این کار نیازمند هوش مالی است و هوش مالی را باید با حل کردن مشکلات مالی بدست آورد.ثروتمندان مشکلات مالی را بعنوان فرصتی برای یادگیری می بینند.فرصتی برای رشد،فرصتی برای باهوش شدن و فرصتی برای ثروتمند شدن.
    ثروتمندان به جای گریختن،دوری کردن یا تظاهر به اینکه مشکلات مالی اصلا وجود ندارند به مشکلات مالی خوش آمد می گویند چون می دانند در مشکلات مالی فرصتهائی هست که در آن می توانند باهوش تر شوند و در نتیجه ثروتمند تر شوند.

    فقرا چگونه با مشکلات مالی برخورد می کنند؟
    فقرا مشکلات مالی را تنها بصورت همان مشکل می بینند.بسیاری از آنها احساس می کنند قربانی پول شده اند.بسیاری فکر می کنند تنها شخصی هستند که مشکل مالی دارند.
    تنها تعداد کمی از آنها می فهمند که مشکلات مالیشان ناشی از نحوه نگرششان است. ناتوانی آنها در حل مشکلات مالی و یا اجتناب از مقابله با آن باعث شده مشکلات مالی آنها بیشتر و بیشتر شود. و به جای اینکه هوش مالی خود را افزایش دهند مشکلات مالی خود را افزایش می دهند.
    نحوه برخورد قشر متوسط با مشکلات مالی
    فقرا قربانیان پول هستند و قشر متوسط زندانیان پول.قشر متوسط به جای اینکه مشکلات مالی خود را حل کنند،فکر میکنند می توانند در برابر مشکلات مالی زرنگی به خرج دهند.آنها پول خرج می کنند و به دانشگاه می روند تا بتوانند شغلی مطمئن پیدا کنند.
    اکثر آنها اینقدر باهوش هستند که بتوانند پول درآورند و جلوی مشکلات مالیشان یک سد ایجاد کنند.آنها خانه ای می خرند،هر روز به سر کار خود می روند و از طریق سهام یا اوراق مشارکت برای دوران بازنشستگیشان پس انداز می کنند.
    اینگونه افراد در سن 50سالگی کشف می کنند که در دفتر کارخود زندانی هستند.آنها کارمندانی با ارزش و با تجربه هستند.امنیت شغلی دارند و شاید پول کافی به دست می آورند. ولی در عمق درون خود می دانند که از لحاظ مالی به دام افتاده اند و فاقد هوش مالی برای ترک دفتر کار خود هستند.
    اکثر این افراد فاقد اطلاعات مالی لازم هستند بنابراین برای امنیت مالی ارزش قایل می شوند و به جای اینکه کارآفرین شوند برای کارآفرینان کار می کنند. به جای اینکه خود سرمایه شان را مدیریت کنند،مدیریت سرمایه شان را به دیگری می سپارند. و به جای افزایش هوش مالیشان، خود را به کار در دفاترشان مشغول می کنند.
    نحوه برخورد ثروتمندان با مشکلات مالی
    پنج نوع هوش اصلی وجود دارد که یک فرد باید در خود ایجاد کند تا ثروتمند شود که در ادامه به آنها پرداخته می شود.اگر شخصی به این پنج هوش مسلط شده باشد به کمال مالی دست یافته است.
    ثروتمندان اگر راه حل مشکلات مالی خود را ندانند درجا نمی زنند و خود را مخفی نمی کنند.آنها به دنبال کارشناسانی می گردند تا بتوانند به آنها کمک کنند تا مشکلاتشان را حل کنند. در این روند آنها هوشمند تر شده و برای مشکل بعدی مجهزتر خواهند شد.ثروتمندان تسلیم نمی شوند بلکه می آموزند و از طریق آموختن ثروتمند تر می شوند.آنها هوش مالی خوبی دارند

    آینده خود را با بازی گردش پول رابرت کیوساکی متحول کنید

    این بازی برگرفته وبراساس کتاب بابای پولدار- بابای بی پول نوشته رابرت کیوساکی ،پرفروشترین کتاب نیویورک تایمز و وال استریت ژورنال طراحی شده است.

    بابای پولدار بازی گردش پولی را برای آشناسازی با موارد زیر طراحی  کرد :

      *  فهمیدن اصول سرمایه گذاری

     * کنترل کردن امور مالی شخصی 

    ایجاد یک کسب و کار از طریق مدیریت صحیح گردش پولی 

    * سرمایه گذاری با اعتماد به نفس بیشتر در املاک و مستقلات و کسب و کارهای دیگر بازی گردش پولی  101 ، یک  صفحه ی بازی است                       

     که به طور همزمان  حسابداری ، امورمالی وسرمایه گذاری را به شما یاد می دهد و  آموزش را برای شما مهییج وسرگرم کننده می سازد . 

     این بازی اصول اساسی ( پایه - مقدماتی ) سرمایه گذاری ، چگونگی کنترل امور مالی شخصی وایجاد کسب وکار ازطریق مدیریت صحیح  گردش پولی را به شما آموزش میدهد ، به شما یاد می دهد که چطور با اعتماد به نفس بیشتری در دنیای واقعی ، در املاک و مستقلات و  کسب و کارهای دیگر سرمایه گذاری کنید

    همانطور که پول این قدرت را دارد که شما را برده خود سازد ، همچنین می تواند این قدرت را صرف آزادی شما کند .  

    بازی گردش پولی به این دلیل طراحی  شد تا به مردم یاد دهد که چطور ارباب و آقای پول شده و آی کیو مالی شان را افزایش دهند .

     در یک محیط سرگرم کننده ودارای تاثیر متقابل درمورد امورمالی آموزش ببینید و درهر روز از زندگی خود انتخاب  های آگاهانه تری در مورد پولتان  انجام دهید

    یاد بگیرید چطوراز چرخه زندگی ( من بدو ، آهو بدو) خارج و وارد مسیرمیانبر شوید ، مسیری که پول برای شما کار میکند به  جای اینکه شما به سختی برای بدست آوردن پول کار کنید

    در حقیقت بازی گردش پولی ، یک برنامه آموزش سرمایه گذاری می باشد برای افرادی که می خواهند در کنار تفریح و سرگرمی به سرعت بیاموزند و پولدار شوند .

    این بازی می تواند  برای تمرین سرمایه گذاری در دنیای واقعی بوسیله بازی با پول ، استفاده شود و حال  مجموعه راه موفقیت برای اولین بار و با حضور مهندس علی زارعی مدرس و کارشناس کارآفرینی ،اقدام به برگزاری مسابقات کارآفرینی گردش پول می نماید

    توجه : مسابقات کارآفرینی به صورت منظم توسط مهندس علی زارعی در شهرهای مختلف ایران در حال برگزاری می باشد که استقبال بسیار خوبی از مسابقات شده است.در عکسها  میتوانید تصاویری از بازیهای کارآفرینی را مشاهده نمایید

    جهت بزرگنمایی تصویر روی آن کلیک کنید

     

    http://www.n-javan.com/aks/kiosaki.jpg

    جهت دیدن اخبار و گزارشها درباره مسابقات در رسانه ها اینجا کلیک کنید

    گزارشات و عکسهای مسابقات کارآفرینی و کسب و کار

     

     

    آخرين بروز رساني (يكشنبه ، 18 اسفند 1392 ، 03:45)

     
    آموزش نخبه پروری

     

    اگر می خواهید با راهکارهای مختلف جهت افزایش تولید-بازاریابی-برندینگ آشنا شوید کلیک کنید

    اگر تصمیم به ایجاد کسب و کار جدیدی دارید کلیک کنید

     

     

    محصولات فروشگاه
    پربازدیدترین مطالب
    سرمایه گذاری - استخدام

    شرایط سرمایه گذاری  و اعطای نمایندگی

    http://www.n-javan.com/aks/sarmaye.gif

    آخرین محصولات
    کلیه حقوق سایت متعلق به موسسه رشد خلاقیت نوآوران جوان می باشد