خرید پستی

    http://www.n-javan.com/aks/sarmaye.gif

     

    ارتباط با ما

    تماس با ما

    درباره ما

    عکسهای مراسمهای موسسه

    آشنایی با کارشناسان موسسه

    شماره پیامک ما

    30006016285212

    لطفا پیغامتان را به شماره بالا پیامک کنید

    موقعیت شما در سایت
    صفحه اصلی
    شمارنده
    آموزش نخبه پروری

    http://www.n-javan.com/aks/kar.jpg

    http://www.n-javan.com/ghatar/125112_313.jpg

     

    Home

    گالری عکسها

    http://www.n-javan.com/aks/click.jpg

    

    مصاحبه ایمنا با مهندس زارعی درباره تجاری سازی طرحهای مخترعین

    مقالات و مصاحبه های مهندس علی زارعی (مدیرعامل) - مصاحبه های مهندس زارعی با خبرگزاری ایمنا

    http://www.n-javan.com/khabargozariha/tarhay%20mokhtarein.jpg

    لینک مستقیم خبر در خبرگزاری ایمنا

    http://imna.ir/vdcjvae8.uqetazsffu.html

    عضو شورای پیوند خیرین و مخترعین و مدیر گروه نخبه پروری باقر العلوم (ع):
    طرح های مخترعین اصفهانی تجاری سازی می شود
    خبرگزاری ایمنا: شورای پیوند خیرین و مخترعین پس از برگزاری همایش حمایت از خیرین تشکیل گردید که وظیفه دارد در راستای تجاری سازی طرح های مخترعین، از آنها حمایت نماید.

     


    يکشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۴:۴۶

    به گزارش ایمنا عضو شورای پیوند خیرین و مخترعین و مدیر گروه نخبه پروری باقر العلوم (ع) در اصفهان با بیان این مطلب و اشاره به این نکته که در این شورا، یک تیم ده نفره از هیات های علمی و اقتصادی تشکیل شده است، گفت: این هیات ها طرح های مخترعین را بررسی کرده و آنها را از نظر تجاری و اقتصادی تایید می کنند و خیرین ضمانت می نمایند که طرح ها حمایت و اجرا شوند.

    مهندس علی زارعی در ادامه با بیان اینکه نخبگان و مخترعین در سه گروه قرار گرفته اند، افزود: یک گروه از این افراد، نخبگان و مخترعینی هستند که طرح هایشان آماده و در حال تجاری سازی است که در هیات کارشناسی شورای پیوند، بررسی می گردد و دسته دیگر، عده ای هستند که طرح هایی را دارند ولی در مراحل آزمایشگاهی می باشد و شورای پیوند تلاش می کند تا خیرین، امکانات عملی را برای این افراد در کارخانه ها و کارگاه هایشان آماده کنند، نمونه های طرح هایشان را بسازند و سپس بر روی آنها سرمایه گذاری کنند.

    وی دسته دیگر را شامل افرادی خواند که طرح هایشان هنوز به آموزش و راهنمایی نیاز دارند و باید در قالب های عملی قرار گیرند که برای این دسته هم گروه های مشاوره ای متشکل از متخصصین تشکیل می گردد.

    مهندس زارعی همچنین عنوان داشت: افرادی که می خواهند وارد عرصه اختراع شوند اما از راهکارها آگاهی ندارند در دسته دیگر قرار می گیرند که به گروه نخبه پروری باقر العلوم (ع) معرفی می گردند تا آموزش دیده و به مرحله اختراع رسیده و طرح هایشان را به شورای پیوند برسانند.

    وی علام کرد: ما با ارگان های دولتی تعامل داشته و به عنوان یک سازمان مردم نهاد در حال پیگیری این حرکت هستیم که تصمیم داریم موانع تجاری سازی طرح ها را نیز با کمک جهاد دانشگاهی بررسی نماییم.

    عضو شورای پیوند خیرین و مخترعین و مدیر گروه نخبه پروری باقر العلوم (ع) با اعلام این مطلب که در حال آماده سازی یک سری از قراردادهای حقوقی و تشکیل تیم حقوقی برای دفاع از حقوق مخترعین و نخبگان و حمایت از آنها برای ثبت و اجرای طرح های آنها هستیم گفت: ما قصد داریم تا آخر سال چند طرحی را که در حال حاضر امکان سودآوری سریع داشته و جزو طرح های زود بازده محسوب می شوند اجرا کنیم و می خواهیم تا آنها را گسترش دهیم که در این زمینه از سرمایه های مردمی در راستای پیشرفت علم و تکنولوژی استفاده خواهیم کرد.

    مهندس زارعی با اشاره به این نکته جلسه شورای پیوند خیرین و مخترعین هر دو هفته یک بار در محل دبیرخانه واقع در ساختمان صنعت و معدن در دفتر خیریه کارآفرین باقر العلوم (ع) برگزار می گردد اظهار داشت: کلیه مخترعینی که علاقه مند هستند تا طرح هایشان را ارائه دهند، می توانند به دبیرخانه شورا مراجعه نموده و اطلاعات بیشتری را کسب کنند.

     
    آموزش نخبه پروری

     

    اگر می خواهید با راهکارهای مختلف جهت افزایش تولید-بازاریابی-برندینگ آشنا شوید کلیک کنید

    اگر تصمیم به ایجاد کسب و کار جدیدی دارید کلیک کنید

     

     

    محصولات فروشگاه
    پربازدیدترین مطالب
    سرمایه گذاری - استخدام

    شرایط سرمایه گذاری  و اعطای نمایندگی

    http://www.n-javan.com/aks/sarmaye.gif

    آخرین محصولات
    کلیه حقوق سایت متعلق به موسسه رشد خلاقیت نوآوران جوان می باشد