خرید پستی

    http://www.n-javan.com/aks/sarmaye.gif

     

    ارتباط با ما

    تماس با ما

    درباره ما

    عکسهای مراسمهای موسسه

    آشنایی با کارشناسان موسسه

    شماره پیامک ما

    30006016285212

    لطفا پیغامتان را به شماره بالا پیامک کنید

    موقعیت شما در سایت
    صفحه اصلی
    شمارنده
    آموزش نخبه پروری

    http://www.n-javan.com/aks/kar.jpg

    http://www.n-javan.com/ghatar/125112_313.jpg

     

    Home

    گالری عکسها

    http://www.n-javan.com/aks/click.jpg

    

    دیدگاه برایان تریسی درمورد تجارت خانگی

    کارآفرینی و افزایش ثروت - تجارت خانگی
    دیدگاه برایان تریسی درمورد تجارت خانگی
    مردم از شما اميد مي‌خرند

     
    برایان تریسی پیش از این‌که کمپانی خود را تاسیس کند، مدیریت یک شرکت توسعه با سرمایه 265 میلیون دلاری را بر عهده داشت. تسلط تریسی به چهار زبان زنده دنیا و فعالیت‌های او در مشاغل مختلف از جمله فروش و بازاریابی، سرمایه‌گذاری و توسعه املاک و مستغلات، واردات، توزیع و مشاوره مدیریت به شهرت بین‌المللی او کمک کرده و برایان تریسی اینترنشنال به عنوان یک شرکت مشاوره معتبر در سراسر دنیا معرفی شد.

    تریسی هم‌اکنون با همسر و چهارفرزندش در کالیفرنیا زندگی می‌کند. تریسی بابت تعلیمات و آموزش‌های فراوان در زمینه کسب موفقیت و غلبه بر مشکلات به اعتبار دوچندانی دست یافته و علاوه بر سمت مدیرعاملی شرکت برایان تریسی‌اینترنشنال در سولانابیچ واقع در کالیفرنیا، بیش از 45 کتاب تالیف کرده است. از جمله آخرین آثار او که با همکاری مارک تامپسون منتشرشده‌اند کتاب «حالا یک بیزینس بزرگ راه بینداز! 7 راه افزایش سوددهی درهربازاری» است.

    مجله «هوم‌بیزینس»، اخیرا گفت‌وگویی با تریسی در مورد شرایط کنونی اقتصادی و تجارت خانگی انجام داده است.

    به نظر شما کلید اصلی موفقیت در چنین صنعتی چیست؟
    باید خیلی دقیق و زیرکانه روی چیزهای کوچک تمرکز کرد. هدف از یک تجارت ارائه چیزی به شخصی است که آن را می‌خواهد. داشتن محصول یا خدماتی که واقعا عالی هستند. بیشتر شرکت‌ها، حدود 97 درصد آن‌ها یا بیشتر، از این موضوع غافل می‌شوند. آن‌ها بیشتر تمرکز خود را روی تبلیغات هوشمندانه یا شعارهای زیرکانه می‌گذارند تا مردم را برای خرید محصولات متوسط تشویق کنند.

    اما شما واقعا باید محصول و خدمات خوبی به خریدار ارائه دهید. از خودتان بپرسید چه چیزی می‌توانید ارائه دهید که هیچ شخص دیگری قادر به انجام آن نیست و چطور می‌توان آن‌ها را در حدی که دیگران نمی‌توانند به بالاترین سطح رضایت برسانید.

    چرا خیلی‌ها در مورد موفقیت یک تجارت خانگی جدید در این شرایط اقتصادی شک و تردید دارند؟
    خیلی از تجارت‌های موفق در آمریکا از روی میز آشپزخانه شروع شدند. تا زمانی که مردم نیازهای برآورده‌نشده و مشکلات حل‌نشده داشته باشند، موقعیت تجاري وجود خواهد داشت. مردم می‌خواهند که مشکلات‌شان حل شود. شما می‌توانید هر تجارتی که می‌خواهید، داشته باشید. اگر شما همه کتاب‌های بازاریابی در دنیا را تهیه و چکیده آن‌ها را درک کنید، کلید اصلی در بازاریابی، امید است. مردم در واقع امید می خرند. امیدی که شما از طریق آن به آن‌ها برای حل مشکلات یا رسیدن به یک هدف کمک خواهید کرد.

    چگونه کارآفرینان می‌توانند در حال پیش‌بردن تجارت خانگی، با مشکلات شخصی خود کنار بیایند؟
    باید کارها را به نوبت انجام داد. سعی کنید روز خود را با فهرستی از کارهایی که قرار است انجام دهید، شروع کنید و ابتدا کارهای مهم‌تر را انجام دهید. حتی اگر فهرست خود را تا آخر روز کامل نکردید، حداقل کارهای مهم‌تر را انجام داده‌اید. خیلی از مردم بیشتر وقت خود را روی چیزهایی می‌گذارند که اصلا مهم نیستند. این تفاوت عمده شکست و موفقیت است.

    چطور شخصی که وارد تجارت خانگی شده است می‌تواند شرایط خود را از فردی که فقط در حال پرداخت هزینه‌های گوناگون است به شخصی که به موفقیتی بی‌نظیر دست یافته است تغییر دهد؟
    فعالیت همیشه با نتیجه مساوی است. اگرشما می‌خواهید موفقیت خود را افزایش دهید، فعالیت‌تان را بیشتر کنید. ارتباط و تماس با مشتری را بیشتر کنید. هرچه ارتباط شما با مردم بیشتر باشد، فروش شما طبق قانون احتمالات بیشتر خواهد شد. اگر شما با دو یا سه نفر تماس داشته باشید، شما سطح مشخصی از موفقیت خواهید داشت.

    اگر شما با 20 تا 30 نفر ارتباط برقرار کنید، سطح موفقیت خود را افزایش خواهید داد. این‌که چه تعداد از صاحبان تجارت‌ها به خاطر فروش وحشت‌زده هستند، واقعا عجیب است. فروشنده‌هايی که در طول روز افراد زیادی می‌بینند، صرف‌نظر از شرایط اقتصادی، بیشترین سود ممکن را دارند.

    چگونه تکنولوژی طی 15 سال اخیر روی بازاریابی اینترنتی تاثیر گذاشته است وچطور این بازاریابی مثل سابق مانده است؟
    بازاریابی اینترنتی را بازاریابی ارتباطی هم می‌نامند. شما نمی‌توانید از طریق هزاران ایمیل برای خود مشتری پیدا کنید. می‌توانید از تکنولوژی برای جذب مردم به منظور حرف‌زدن به نوبت با تک‌تک آن‌ها استفاده کنید. هر چیزی در تجارت بدین معناست که شما در ارتباط رودررو با مردمی هستید که به پیشنهاد شما پاسخ داده‌اند.

    شما باید بدانید که اینترنت یک راه گشوده‌شده پیش روی شماست و باید با فعالیت‌های عمده فروش صاحب اصلی تجارت همراه شود. اینترنت امروز همه چیزها را تغییر داده است و اگر شما می‌خواهید بازاریابی اینترنتی داشته باشید، باید به طور مرتب آن‌لاین باشید.

    بهترین توصیه شما برای افرادی که بازاریابی اینترنتی را به صورت یک فرصت مناسب می‌دانند، چیست؟
    محصول شما باید محصول خوبی باشد و نيز جوابگوی خواسته‌های عموم باشد. درصد زیادی از این تجارت‌ها فاقد ارزش لازم هستند. مردم فقط به خاطر این‌که می‌خواهند خیلی سریع و راحت به پول دست یابند، به این تجارت روی می‌آورند. ولی به نظرم مردمی که روی اینترنت به فروش برنامه‌های مختلف مشغول هستند، پول بهتری درمی‌آورند.

    افرادی که یک تجارت را می‌چرخانند، باید شخصیت خوبی داشته باشند و باید از حمایت خوبی در اینترنت برخوردار باشند. شما نباید برای این‌که به پول‌تان برسید با همه بجنگید. همه چیز باید سازماندهی‌شده باشد. شما باید پیش از این‌که وقت‌تان هدر برود، با سرعت هرچه تمام درآمدزایی داشته باشید. 
     
    آموزش نخبه پروری

     

    اگر می خواهید با راهکارهای مختلف جهت افزایش تولید-بازاریابی-برندینگ آشنا شوید کلیک کنید

    اگر تصمیم به ایجاد کسب و کار جدیدی دارید کلیک کنید

     

     

    محصولات فروشگاه
    پربازدیدترین مطالب
    سرمایه گذاری - استخدام

    شرایط سرمایه گذاری  و اعطای نمایندگی

    http://www.n-javan.com/aks/sarmaye.gif

    آخرین محصولات
    کلیه حقوق سایت متعلق به موسسه رشد خلاقیت نوآوران جوان می باشد