خرید پستی

    http://www.n-javan.com/aks/sarmaye.gif

     

    ارتباط با ما

    تماس با ما

    درباره ما

    عکسهای مراسمهای موسسه

    آشنایی با کارشناسان موسسه

    شماره پیامک ما

    30006016285212

    لطفا پیغامتان را به شماره بالا پیامک کنید

    موقعیت شما در سایت
    صفحه اصلی
    شمارنده
    آموزش نخبه پروری

    http://www.n-javan.com/aks/kar.jpg

    http://www.n-javan.com/ghatar/125112_313.jpg

     

    Home

    گالری عکسها

    http://www.n-javan.com/aks/click.jpg

    

    مصاحبه خبرگزاری ایمنا با مهندس زارعی در مورد اجرای طرح زیست بان کودکان

    مقالات و مصاحبه های مهندس علی زارعی (مدیرعامل) - مصاحبه های مهندس زارعی با خبرگزاری ایمنا
    New Page 2

    http://www.n-javan.com/khabargozariha/imna-zistban.jpg

    لینک مستقیم خبر در خبرگزاری ایمنا

    http://imna.ir/vdcb0gba.rhb88piuur.html

    مدیر اجرایی طرح ملی زیست بان در گفت ‌وگو با ایمنا:

    آموزش کودکان نخستین قدم برای حفظ محیط زیست است

     

    خبرگزاری ایمنا: آموزش کودکان در زمینه چگونگی حفظ محیط زیست نخستین قدم در زمینه حفاظت از محیط زیست است.

    شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۶

    به گزارش ایمنا، علی زارعی مدیر اجرایی طرح ملی زیست بان با اشاره به اینکه تکنولوژی های تولید شده توسط بشر باید در جهت رفاه او مورد استفاده قرار گیرد، بیان داشت: انسان ها به هیچ وجه حق ندارند تا با استفاده از وسایل مدرن ساخته شده توسط خود آب، هوا و خاک را آلوده کنند چه بسا اینکه ضررآلوده کردن محیط زیست متوجه خود انسان های متمدن امروزی نیز خواهد شد و حیات آنان را به مخاطره می اندازد.

    وی با بیان اینکه حفظ محیط زیست در کنار پیشرفته تکنولوژی امری اجنتاب ناپذیر است، تصریح کرد: طرح ملی زیست بان طرحی است که در زمینه مبارزه با آلودگی محیط زیست و با آموزش کودکان فعالیت خود را آغاز کرده است.

    مدیر اجرای طرح ملی زیست بان با اشاره به طرح همیار پلیس گفت: طرح ملی زیست بان نیز مانند طرح همیار پلیس کار خود را از مدارس و آموزش کودکان آغاز کرده است در واقع هدف اصلی این طرح آموزش مسائل زیست محیطی و چگونگی مبارزهبا آلودگی محیط زیست می باشد.

    وی با بیان اینکه مقدمات اجرایی این طرح در سال گذشته به صورت پایلوت درمدارس اصفهان با عنوان مسابقه نقاشی انجام گرفت، بیان داشت: در سال جاری نیز این طرح به صورت یک مسابقه در اصفهان و حتی سراسر کشور در حال اجرا بوده و مهلت ارسال آثار به دبیرخانه همایش تا 15 خرداد سال جاری می باشد.

    زارعی با اشاره به اینکه کودکان به علت برخورداری از روحی لطیف بهترین گزینه برای طرح ملی زیست بان می باشند، تصریح کرد: درواقع کودکان بدون فکر کردن در مورد منافع شخصی خود و در نهایت علاقه فراوان به محیط زیست و حیوانات می توانند الگوی خوبی برای بزرگسالان به ویژه والدین خود در زمینه حفظ محیط زیست تبدیل شوند.

    وی ادامه داد: به عبارت دیگر می توان گفت با آموزش الگوهای صحیح در طرح ملی زیست بان در زمینه چگونگی حفظ محیط زیست و اینکه در صورت برخورداری از آب پاکیزه و بهداشتی ماهیان زیادی خواهیم داشت و همچنین طرح دیگر مسائل زیست محیطی در قالب نقاشی و داستان موجب علاقه مند شدن بزرگسالان به حفظ محیط زیست و تشویق آنان در این زمینه خواهد شد.

    مدیر اجرایی طرح ملی زیست بان با بیان اینکه کودکان را می توان پلیس های انرژی نامید، افزود: کودکان با دقت وتوجه فراوان به محیط اطراف خود و با نقاشی مصرف بی رویه آب و برق، در کاهش مصرف و در نهایت حفظ محیط زندگی خود تاثیر فراوانی خواهند داشت.

    وی با اشاره به یک نقاشی که با به تصویرکشیدن چکه آب از یک شیر خراب و در نهایت پیشنهاد مشخص برای تعمیر آن توسط کودک نقاش، گفت: در این طرح مشخص شده که با کاهش چکه آب و تعمیر لوله های خراب در خانه می توان یک تنگ آب ماهی را پر از آب کرد و اگر مقدار صرفه جویی را محاسبه کنیم می توان جان صدها ماهی را از مرگ حاصل از بی آبی نجات داد.

    زارعی با بیان اینکه هدف اصلی از اجرای طرح ملی زیست بان رشد خلاقیت در کودکان و آموزش جامعه در زمینه حفاظت از محیط زیست است، اظهار داشت: در فراخوانی که به این طریق انجام گرفت کودکان با ارسال آثار هنری خود به دبیرخانه همایش خیابان نیکبخت، خانه صنعت و معدن دبیرخانه گروه نخبه پروری خیرین باقرالعلوم (ع) و در نهایت شرکت در مسابقه ای که به این منظوردر روز 26 خرداد مصادف با تولد امام علی (ع) برگزار می شوند حضور یابند.

    وی ادامه داد: در این دسته از رقابت ها از آثار برگزیده تقدیر به عمل آمده و یاقی آثار نیز برای نمایش عمومی آماده خواهند شد.
     

     

     

     
    آموزش نخبه پروری

     

    اگر می خواهید با راهکارهای مختلف جهت افزایش تولید-بازاریابی-برندینگ آشنا شوید کلیک کنید

    اگر تصمیم به ایجاد کسب و کار جدیدی دارید کلیک کنید

     

     

    محصولات فروشگاه
    پربازدیدترین مطالب
    سرمایه گذاری - استخدام

    شرایط سرمایه گذاری  و اعطای نمایندگی

    http://www.n-javan.com/aks/sarmaye.gif

    آخرین محصولات
    کلیه حقوق سایت متعلق به موسسه رشد خلاقیت نوآوران جوان می باشد