خرید پستی

    http://www.n-javan.com/aks/sarmaye.gif

     

    ارتباط با ما

    تماس با ما

    درباره ما

    عکسهای مراسمهای موسسه

    آشنایی با کارشناسان موسسه

    شماره پیامک ما

    30006016285212

    لطفا پیغامتان را به شماره بالا پیامک کنید

    موقعیت شما در سایت
    صفحه اصلی
    شمارنده
    آموزش نخبه پروری

    http://www.n-javan.com/aks/kar.jpg

    http://www.n-javan.com/ghatar/125112_313.jpg

     

    Home

    گالری عکسها

    http://www.n-javan.com/aks/click.jpg

    

    خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) در نشست خبری جشنواره ملی راهکار بدینگونه گزارش نوشت

    موسسه رشد خلاقیت - اخبار جشنواره ملی راهکار
    New Page 1

    نخستین جشنواره ملی ˈکارآفرینی راهکارˈ در اصفهان برگزار می شود

    اصفهان- نخستین جشنواره ملیˈکارآفرینی راهکارˈ با رویکرد بررسی راهکارهای عملی کارآفرینی،17 بهمن در اصفهان برگزار می شود.

    به گزارش ایرنا، رییس کانون زنان بازرگان اتاق بازرگانی ایران شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به فضای کنونی و اعمال تحریم ها بر کشورمان، بهترین راه گریز از این مساله روی آوردن به کارآفرینی است.

    ˈزهرا اخوان نسبˈافزود: کارآفرینی موجب ظهور ایده ها و فکرهای نو، تولید دانش فنی و ثبت اختراعات و ابتکارات جدید، تولید ثروت و افزایش رفاه عمومی و اجتماعی می شود.

    وی با بیان اینکه بستر برای افراد کارآفرین دارای فکرهای نو و اثرگذار باید فراهم شود، اضافه کرد: ایجاد این بستر منجر به افزایش فضای کسب و کار می شود.

    عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان گفت: در این جشنواره افراد صاحب ایده شناسایی و با کسانی که می توانند از این ایده ها پشتیبانی کنند مرتبط می شوند.

    وی با تاکید براینکه ایجاد این ارتباط باعث تجاری سازی ایده ها می شود، افزود: حمایت مالی دولت به عنوان سامانه تصمیم گیرنده در کشور و ترویج و آموزش کارآفرینی توسط سازمانهای دولتی مانند فنی و حرفه ای برای افزایش خلاقیت بسیار مهم است.

    اخوان نسب، نقش زنان در کارآفرینی را بسیار موثر دانست و اظهار کرد: داشتن ایده بستگی به جنسیت ندارد و باید از تمام ظرفیت بانوان ایرانی با آموزش کارآفرینی به آنها استفاده کرد.

    به گفته وی، در کشور ما مالکیت معنوی و قانون آن تاکنون به جایگاه واقعی خود نرسیده است و در صورت پیاده سازی آن، حقوق افراد خلاق در ارائه ایده ها حفظ می شود.

    دبیر علمی نخستین همایش کارآفرینی راهکار نیز گفت: این جشنواره در سه بخش کارگاه های تخصصی، بورس ایده و اختراع با حضور مخترعان کشور و معرفی کارآفرینان برتر برای برجسته ساختن آنها برگزار می شود.

    ˈعلی زارعیˈ با بیان اینکه در بورس ایده، فرصت تجاری سازی فکرهای نو به افراد خلاق داده می شود، اضافه کرد: کارگاه های آموزشی مانند شیوه های کارآفرینی بومی و تولید ملی، کارآفرینی با سرمایه محدود، خلاقیت در فروش، مهارت بازاریابی برای کارآفرین، کارآفرینی و خودباوری؛ مهارتهای ارتباطی و اصول و فنون مذاکره توسط افراد برتر کارآفرین کشور در این جشنواره برپا می شود.

    کارشناس خلاقیت و کارآفرینی صدا و سیما افزود: برگزاری اینگونه جشنواره ها برای حمایت از تولید ملی و رسیدن به اهداف سند چشم انداز بسیار تاثیرگذار است.

    وی گفت:پیش بینی شده است در این جشنواره 40 نفر ایده دهنده شرکت کنند تا فکر خود را در اختیار سرمایه گذاران قرار دهند.

    زارعی ابراز امیدواری کرد که این جشنواره سالانه در دو مرتبه و در استانهای مختلف کشور برای ترویج کارآفرینی و با همکاری اتاق بازرگانی ایران برگزار شود.

    دبیر علمی این جشنواره افزود:افراد علاقه مند به شرکت در جشنواره کارآفرینی راهکار می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پورتال www.n-javan.com مراجعه یا عدد 10 را به شماره 30006016285212 پیامک کنند.

    وی از راه اندازیˈقطار جادوییˈ اصفهان- مشهد در اواخر اردیبهشت سال آینده خبر داد و اظهار کرد: این قطار به منظور آشنایی کارآفرینان با یکدیگر و گفت و گو در این زمینه هنگام عبور از شهرهای مختلف در این مسیر راه اندازی می شود.

    http://www.n-javan.com/aks/neshast/IMG_0806.JPG

    http://www.n-javan.com/aks/neshast/IMG_0796.JPG

    آخرين بروز رساني (شنبه ، 12 اسفند 1391 ، 23:17)

     
    آموزش نخبه پروری

     

    اگر می خواهید با راهکارهای مختلف جهت افزایش تولید-بازاریابی-برندینگ آشنا شوید کلیک کنید

    اگر تصمیم به ایجاد کسب و کار جدیدی دارید کلیک کنید

     

     

    محصولات فروشگاه
    پربازدیدترین مطالب
    سرمایه گذاری - استخدام

    شرایط سرمایه گذاری  و اعطای نمایندگی

    http://www.n-javan.com/aks/sarmaye.gif

    آخرین محصولات
    کلیه حقوق سایت متعلق به موسسه رشد خلاقیت نوآوران جوان می باشد