خرید پستی

    http://www.n-javan.com/aks/sarmaye.gif

     

    ارتباط با ما

    تماس با ما

    درباره ما

    عکسهای مراسمهای موسسه

    آشنایی با کارشناسان موسسه

    شماره پیامک ما

    30006016285212

    لطفا پیغامتان را به شماره بالا پیامک کنید

    موقعیت شما در سایت
    صفحه اصلی
    شمارنده
    آموزش نخبه پروری

    http://www.n-javan.com/aks/kar.jpg

    http://www.n-javan.com/ghatar/125112_313.jpg

     

    Home

    گالری عکسها

    http://www.n-javan.com/aks/click.jpg

    

    مصاحبه با آقای ابراهیم خلیل كامرانی : نام شركت بهنام پودر بناب

    زندگینامه کارآفرینان موفق - مردان کارآفرین ایرانی

    نام و نام خانوادگی: آقای ابراهیم خلیل كامرانی

    نام محصول: بهنام

    نام شركت: بهنام پودر بناب

    تحصیلات: ابتدایی

    كودكی و نوجوانی خود را در شهرستان بناب گذراندم. در ابتدا به كار آهنگری مشغول بودم، هنوز در شهرستان بناب برق نبود كه ما به عنوان اولین جوشكار در آنجا بودیم. در آن زمان ما هم درس می خواندیم  و هم در مغازه كار می كردیم. مغازه ما ابتدا یك آهنگری سنتی بود و كم كم رونق گرفت.

    در دوران سربازی هیچ كس حتی یك ریال هم به من كمك نكرد و چون نیازی به كمك دیگران نداشتم و همیشه سعی می كردم كه روی پای خودم بایستم. چون در زندگی سختی های زیادی تحمل كردم هیچگاه نمی گذارم برای فرزندانم

    بحران اقتصادی و عاطفی به وجود بیاید.   

    مادرم خانه دار بود و در خانواده ما هر كس برای خودش كار می كرد. من و برادرم خودمان كارمی كردیم و مادرم هم ازدواج كرد.

    در دوران نوجوانی به شغل خاصی فكر نمی كردم و لی همیشه می خواستم اول باشم  و بر اساس همین ایده درآلمینیوم سازی نفر اول بودم  و به هر شغلی كه فكر می كردم می خواستم نفر اول باشم.

    علاقه زیادی به ادامه تحصیل داشتم  ولی زمانی متوجه شدم كه دیگر نمی توانستم ادامه تحصیل دهم. از نظرمن سرنوشت هر انسان را در دست خودش است  و اعتقاد دارم كه من خود شانسم چون همیشه موفق هستم و توانستم تمامی بحران ها را سپری كنم. علاقه ای نداشتم در شركت های دولتی كار كنم و نمی خواستم از كسی دستور بگیرم. از لحاظ مذهبی به دعا خیلی اعتقاد دارم، هر روز صبح كه از خانه خارج می شوم دعا هایی می خوانم  چون فكر می كنم آدم را از شر شیطان نگه می دارد. از همكارانم بسیار راضی هستم  و حس می كنم وقتی در كارخانه حضور دارم بازده ی كار خیلی بالا می رود.

    پشتكار واعتماد به نفس، عامل اصلی موفقیت انسان است.از انتقاد هراسی ندارم. مواقعی كه بیمار بودم و در بیمارستان بستری بودم سعی داشتم كه زودتر از بیمارستان مرخص شوم  و كارها را  نظم دهم در واقع من عاشق كارم هستم.

    من تولید كننده اولین سیب زمینی نیم سرخ منجمد در ایران هستم  و به لطف خدا توانسته ام در بازار تهران  و سراسر ایران به فروش برسانم. در فرانسه در رستوران مك دونالد نشسته بودم و این سیب زمینی را می خوردم، با خودم فكر كردم چه می شود اگر ما هم از این نوع سیب زمینی تولید كنیم. مدتی این مسئله را برسی كردم ولی چون زبان نمی دانستم كار خیلی سخت پیش می رفت، تا این كه توانستم در ارمنستان شركتی را تاًسیس كنم كه از دبی و تركیه خواروبار می آوردیم و در آنجا به صورت مستقیم می فروختیم. توسط  دوستان و آشنایان  شركتی به نام كرم كودر هلندی معرفی شدیم، و متوجه شدیم این صنعت بسیار مفید است و از آنها ماشین آلاتی خریداری كردیم، مشكل ما نداشتن دانش فنی و كمبود امكانات بود كه ما به هر نحوی آنجا را راه اندازی كردیم و وقتی برای فروش به تهران آمدیم به دلیل عدم تطبیق این محصول با فرهنگ ما اوایل مورد استقبال قرار نگرفت حتی مجبور شدیم كه تولید اولیه را مجانی یا خیلی ارزان در اختیار مردم قرار دهیم تا با این محصول آشنا شوند،ولی الان به لطف خدا فروش ما رونق بسیار گرفته است. من الاوه بر اینكه تولید كننده هستم، كار خرید و فروش را هم خودم انجام می دهم  و كار پخش نیز خودم بر عهده گرفته ام. محصول سیب زمینی از دسترنج تعدادی انسان های پاك بدست می آید، كشاورزان جزء

    پاك ترین اقشار جامعه محسوب می شوند. علاقه زیادی به كشاورزان دارم و همیشه سعی كردم به آنها كمك كنم.  غیر از این فرصت در صنعت آلمینیوم هم درآمد خوبی داشتم، ساعات كاری كمتر بود و بیشتر درخانه استراحت می كردم و متوجه شدم كه فرصتها را كم كم از دست می دهم پس باید تلاش كرد تا موفق شد.

    هدفم پولدار شدن نیست و می خواهم در ایران اشتغال زایی كنم. راههای تامین مالی این پروژه از طریق وام های بانكی بود و مابقی سرمایه شخصی خودم بود. كار فروش را از فروشگاه های شهروند و رفاه شروع كردیم كه درفروشگاه شهروند موفق تر بود. این كالا از آن جهت كه كالای جدیدی بود،پخش آن را از مناطق مرفه نشین تهران آغاز كردیم

    ولی الان در پایین شهر هم مورد استفاده قرار می گیرد

    برخی استان ها هنوز این محصول برایشان ناشناخته است

    ولی جایی مثل كیش مصرف بسیار بالایی دارد. تمام شغل هایی كه شروع  كردم اول با شكست رو به رو شده و بعداً در كارم موفق شدم . دوست دارم صنعتی كه آورده ام را پرورش و توسعه دهم. افرادی كه با من كار می كنند اًكثراً  در كار آلمینیوم فعالیت داشتند. و این صنعت را رها كردند و به این كار پرداختند. در گرفتن مجوز مشكل خاصی نداشتیم  و مجوز را به راحتی به ما دادند. همیشه سعی داشتم كه همه ی مراحل از راه قانونی آن پیش برود. ما در این صنعت رقبایی هم داریم البته آنها همكار ما محسوب

    می شوند. این محصول در سطح خیلی كم صادر می شود.

    همیشه سعی كردیم در پی نوآوری با شیم، چون اگر در كار نو آوری نباشد حتماً شكست می خورد در حقیقت نو آوری یك نوع موفقیت است. انسان زمانی شكست می خورد كه اعتماد به نفس نداشته باشد. كیفیت مسئله بسیار مهمی در كار تولیدی است، چون رقیب همیشه وجود داشته و اگر شما نتوانید كیفیت خود را حفظ كنید با شكست مواجه می شوید.

    تحصیل در زندگی بسیار مهم است و اعتماد به نفس لازمه ی موفقیت است. جوانها می توانند با انتخاب درست و اعتماد به نفس و دوری از فسادهایی كه وجود دارد بهتر و موفق تر از نسل ما باشند.   

     
    آموزش نخبه پروری

     

    اگر می خواهید با راهکارهای مختلف جهت افزایش تولید-بازاریابی-برندینگ آشنا شوید کلیک کنید

    اگر تصمیم به ایجاد کسب و کار جدیدی دارید کلیک کنید

     

     

    محصولات فروشگاه
    پربازدیدترین مطالب
    سرمایه گذاری - استخدام

    شرایط سرمایه گذاری  و اعطای نمایندگی

    http://www.n-javan.com/aks/sarmaye.gif

    آخرین محصولات
    کلیه حقوق سایت متعلق به موسسه رشد خلاقیت نوآوران جوان می باشد