خرید پستی

    http://www.n-javan.com/aks/sarmaye.gif

     

    ارتباط با ما

    تماس با ما

    درباره ما

    عکسهای مراسمهای موسسه

    آشنایی با کارشناسان موسسه

    شماره پیامک ما

    30006016285212

    لطفا پیغامتان را به شماره بالا پیامک کنید

    موقعیت شما در سایت
    صفحه اصلی
    شمارنده
    آموزش نخبه پروری

    http://www.n-javan.com/aks/kar.jpg

    http://www.n-javan.com/ghatar/125112_313.jpg

     

    Home

    گالری عکسها

    http://www.n-javan.com/aks/click.jpg

    

    مصاحبه با عدالت پیشه: شركت كاوش الكترونیك

    زندگینامه کارآفرینان موفق - مردان کارآفرین ایرانی

    نام ونام خانوادگی: آقای عدالت پیشه

    شركت: كاوش الكترونیك

    تحصیلات: دیپلم ریاضی

    نام محصول: كاوش الكترونیك


    ازهمان دوران كودكی به لوازم برقی و صنعت الكترونیك علاقه ی زیادی داشتم. در كل كارهای عملی را خیلی دوست دارم و علاقمند بودم كه در رشته های فنی ادامه تحصیل دهم.

    در سنین نوجوانی به جبهه رفتم و بعد از جنگ توانستم دیپلم بگیرم، اما ازهمان ابتدا به كارهای تولیدی عشق می ورزیدم و در رویا هایم خودم را در مدیریت صنعتی یك كارخانه یا مدیر عاملی می دیدم كه كار صنعتی انجام می دهم.از لحاظ  خانوادگی مشكلی نداشتم  و الان خوشبختانه، هم پدر و هم مادرم در قید حیات هستند كه امیدوارم همیشه در پرتو حمایت آنان قرار گیرم. در یك خانواده مذهبی در حد متوسط بزرگ شدم. پدرم در گذشته بازاری بود بعد از انقلاب در زمینه موٌسسات خیریه كار می كرد.از نظر اقتصادی هم در خانواده مشكلی نداشتم.

    از نظر من ادامه تحصیل و مخصوصا ٌتحصیلات دانشگاهی شرط لازم برای موفقیت نیست. علت اینكه در كنكور شركت نكردم این بود كه اعتقاد داشتم اگر بخواهم به دانشگاه بروم  از آنچه كه به آن علاقه دارم دور خواهم شد. نظر من این بود كه هر جا كه نیاز داشته باشم از مشاوره افراد متخصص استفاده می كنم یا خودم در آن زمینه به مطالعه می پردازم. چیزی كه همیشه مرا ارضاء می كند كار كردن است.

    زندگی روال خودش را دارد و بستگی دارد كه چگونه با آن كنار بیاییم. به شانس و اقبال اعتقادی ندارم، هر كس خودش می تواند مسیر خودش را انتخاب كند. پدرم همیشه به ما نصیحت می كرد كه سعی كن نان خودت را در آوری، از این رو علاقه چندانی به كارهای دولتی نداشتم و برایم قابل تحمل نبود.

    به هدفی كه می خواستم هنوز نرسیده ام. ایرادهایی كه به كار وارد شده سلیقه ایست و به صورتی نیست كه كل مجموعه را زیر سوال ببرد. پشتكار حرف اول را در كار میزند و شاخصه ی اصلی همه ی افرادی كه در دنیا موفق شدند پشتكار است.

    تا به حال به شكستی كه مسیرم را تغییر دهد برخورد نكرده ام. به نظرم هیچ نقطه بن بستی در زندگی وجود ندارد و همیشه یك راه برای حل مشكلات وجود دارد. روحیه ام  طوری است كه سعی می كنم كارم را به بهترین نحو انجام دهم اما اگر دیگران مخالف كاری كه انجام می دهم باشند، چندان تاًثیری در روحیه ی كاری ام ندارد. كار كاوش الكترونیك را به لحاظ همان ضعفی كه در مملكت ما هست و آن هم در زمینه كمك آموزشی شروع كردم. عامل اصلی كه باعث شروع كارم شد، مطالب كمك آموزشی بود. شاید آن زمان فكر می كردم اگر این كار انجام شود با یك بخش عظیم از پشتوانه دولتی كه آموزش و پرورش و صنایع از آن حمایت می كنند رو به رو می شویم و كارمان پیشرفت قابل توجهی می كند. رایزنی های اقتصادی در هر تولیدی وجود دارد، ما نیز جوانب كار را برسی كردیم، به نظر طرح موفقی بود.از زمانی كه این ایده به ذهنمان رسید تا شروع كار چیزی حدود 8 ماه طول كشید. این كار هزینه بالایی میبرد چون چند قطعه ی آن از نظر ساخت قالب بسیار پیچیده بود و هم جنس آن گران بود .

    از لحاظ مالی تعدادی از دوستان مخالف بودند كه كار را با وام بانكی شروع كنیم. ما كار را ابتدا با حجم پایینی از سرمایه شروع كردیم.

    مشكلی كه همیشه در ذهنم وجود داشته این بود كه، جنسی كه الان با این مشخصات وارد بازارمی شود و از اعتبار خاصی هم برخوردار است چرا نمی تواند یك پروانه ساخت بگیرد؟

    این موضوع برای ما به عنوان یك مشكل بزرگ محسوب می شود. نقطه قوت كار ما این است كه از حجم بالای مشتری  می تواند برخوردار باشد و نقطه ضعف كار هم از آنجایی است كه سلسله مراتب كارهایی كه انجام شده چون هدفمند نبوده است با یك وقفه چند ساله رو به رو شده است و این مسئله شعار اصلی ما را كه الكترونیك را با كاوش الكترونیك بیاموزید ، نمی تواند پوشش دهد.

    رسیدن به هر كاری غیر ممكن نیست فقط باید آستین همت را بالا زد و تلاش و پشتكار داشت

     
    آموزش نخبه پروری

     

    اگر می خواهید با راهکارهای مختلف جهت افزایش تولید-بازاریابی-برندینگ آشنا شوید کلیک کنید

    اگر تصمیم به ایجاد کسب و کار جدیدی دارید کلیک کنید

     

     

    محصولات فروشگاه
    پربازدیدترین مطالب
    سرمایه گذاری - استخدام

    شرایط سرمایه گذاری  و اعطای نمایندگی

    http://www.n-javan.com/aks/sarmaye.gif

    آخرین محصولات
    کلیه حقوق سایت متعلق به موسسه رشد خلاقیت نوآوران جوان می باشد